ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ DEĞERLENDİRME EKİBİ |
Çalışan Memnuniyeti Anketleri; asgari Bakanlık tarafından yayınlanan anket sorularını içermelidir. Anketler belirlenen periyodlarda uygulanmalıdır, anket uygulayacak kişiler belirlenmelidir, anket sonuçları değerlendirilmelidir. Değerlendirme sürecine üst yönetim katılmalı, sonuçlara göre gerekli çalışmalar başlatılmalı. |
Değerlendirmelerde, |
Kalite yönetim direktörü, çalışan güvenliği komitesinden bir temsilci ve üst yönetimden bir kişi yer almalı |
Çalışanların görüşlerini bildirmelerine yönelik düzenlemeler yapılmalıdır, |
* Görüşler intranet üzerinden de bildirilebilmelidir. |
* Çalışanların görüşleri değerlendirilmelidir. |
* Görüşler her ay değerlendirilmeli, |
* Gerektiğinde iyileştirme faaliyeti başlatılmalıdır. |
| | |
Çalışan Memnuniyeti Değerlendirme Ekibi | | |
Ekipteki Görevi | Ünvanı | Adı Soyadı |
Tıbbi Hizmetler Temsilcisi-Kalite Yönetim Direktörü | Başhekim Yardımcısı | Dr. Metin ŞAHİN |
Hemşirelik Hizmetleri Temsilcisi | Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü | Gülten ARAS |
İdari Hizmetler Yöneticisi Temsilcisi
| İd. Mali Hiz. Md. Yrd.
| Murat YILDIZ
|
Kalite Yönetim Birimi Sorumlusu | Ebe | Birkay BÖLÜKBAŞI |
Hasta Hakları Birim Sorumlusu | Sosyal Çalışmacı | Kamuran Muradiye POLAT |