Hasta Memnuniyeti Değerlendirme Ekibi
13 Ağustos 2018

HASTA MEMNUNİYETİ DEĞERLENDİRME EKİBİ
Hasta Memnuniyeti Anketleri; asgari Bakanlık tarafından yayınlanan anket sorularını içermelidir. Anketler belirlenen periyodlarda uygulanmalıdır, anket uygulayacak kişiler belirlenmelidir, anket sonuçları değerlendirilmelidir. Değerlendirme sürecine üst yönetim katılmalı, sonuçlara göre gerekli çalışmalar başlatılmalı.
Değerlendirmelerde;
Kalite yönetim direktörü, hasta hakları temsilcisi ve yönetimden bir kişi yer almalı,
Sağlık hizmeti sunulan tüm bölümlerde hasta ve yakınlarının görüşlerini bildirmelerine yönelik düzenlemeler yapılmalıdır.
* Görüşler internet üzerinden de bildirilebilmelidir.
* Hasta ve yakınlarının görüşleri değerlendirilmelidir.
* Görüşler her ay değerlendirilmeli,
* Gerektiğinde iyileştirme faaliyeti başlatılmalıdır.
* Gerektiğinde görüş bildiren hasta veya yakınına geri bildirimde bulunulmalıdır.
  
Tıbbi Hizmetler TemsilcisiBaşhekim Yrd. Dr. Metin ŞAHİN
İdari Hizmetler Temsilcisiİd. Mali Hiz. Md. Yrd. Murat YILDIZ
Hemşirelik Hizmetleri TemsilcisiSağ. Bak. Hiz. MüdürüGülten ARAS
Kalite Yönetim DirektörüBirkan BÖLÜKBAŞI
Hasta Hakları Birim SorumlusuKamuran Muradiye POLAT