HASTA
MEMNUNİYETİ DEĞERLENDİRME EKİBİ |
Hasta
Memnuniyeti Anketleri; asgari Bakanlık tarafından yayınlanan anket sorularını
içermelidir. Anketler belirlenen periyodlarda uygulanmalıdır, anket
uygulayacak kişiler belirlenmelidir, anket sonuçları değerlendirilmelidir.
Değerlendirme sürecine üst yönetim katılmalı, sonuçlara göre gerekli
çalışmalar başlatılmalı. |
Değerlendirmelerde; |
Kalite
yönetim direktörü, hasta hakları temsilcisi ve yönetimden bir kişi yer
almalı, |
Sağlık
hizmeti sunulan tüm bölümlerde hasta ve yakınlarının görüşlerini
bildirmelerine yönelik düzenlemeler yapılmalıdır. |
*
Görüşler internet üzerinden de bildirilebilmelidir. |
*
Hasta ve yakınlarının görüşleri değerlendirilmelidir. |
*
Görüşler her ay değerlendirilmeli, |
*
Gerektiğinde iyileştirme faaliyeti başlatılmalıdır. |
*
Gerektiğinde görüş bildiren hasta veya yakınına geri bildirimde
bulunulmalıdır. |
| |
Tıbbi Hizmetler Temsilcisi | Başhekim
Yrd. Dr. Metin ŞAHİN |
İdari Hizmetler Temsilcisi | İd.
Mali Hiz. Md. Yrd. Murat YILDIZ |
Hemşirelik Hizmetleri Temsilcisi | Sağ.
Bak. Hiz. MüdürüGülten ARAS |
Kalite Yönetim Direktörü | Birkan BÖLÜKBAŞI |
Hasta Hakları Birim Sorumlusu | Kamuran Muradiye POLAT |